Și Google intră în business-ul de vânzare de domenii online
Așadar, vreți să achiziționați unul sau mai multe domenii online pentru business-ul vostru? Prima alegere pentru internațional ar fi probabil GoDaddy, asta până astăzi, când intră și Google în acest business.
Până acum, în ultimii patru-cinci ani, oricine era interesat să cumpere nume de domenii online de la Google era întâmpinat de pagina de suport, care menționa faptul că Google nu înregistrează sau oferă hosting pentru domenii web, înainte de a recomanda unul din partenerii care achiziționaseră reclamă. Google a anunțat un program Beta, privat, pentru un serviciu de înregistrare domenii cu numele de Google Domains. Interesant momentul ales de companie, având în vedere că pe data de 9 iunie, GoDaddy a aplicat pentru IPO-ul la cre se chinuie din 2006 să ajungă. Două săptămâni mai târziu, Google anunță planurile sale de a intra în business-ul de înregistrare domenii. Până acum GoDaddy era unul din partenerii principali pe care acesta îi recomanda la achiziționarea de domenii.
Se pare că Google încă se gândește la ce poate aduce nou pe această piață. Între timp, oferă o serie de opțiuni destul de interesante:
– Înregistrare privată, ce permite ascunderea numelui și a adresei celui care înregistrează un domeniu, de către WHOIS, fără ajutorul vreunui serviciu extern cu plată.
– Forwarding gratuit al căsuței de mail @yourcompany.com către inbox-ul personal de Gmail.
– Forwardare gratuită a domeniului înregistrat prin ei.
– Suport pentru până la 100 de subdomenii.
– Planuri pentru suportul tuturor terminațiilor mai ciudate, care nu au fost încă lansate, terminații ca .guru sau .club.
Mișcarea are sens și este de mirare faptul că i-a luat atât de mult companiei Google să intre pe această piață de vânzare de domenii online. Credem totuși că e vorba despre un acord al lui Google cu GoDaddy, care a expirat sau este nul în situația în care cei din urmă vor deveni o companie pe acțiuni publice în curând.